KENMERKEN VAN ONLINE MARKETING

1. Onlinemarketing is een proces dat bestaat uit onderling gerelateerde stappen: het bepalen van de bedrijfsstrategie en de bedrijfseenheidstrategie, het kaderen van de marktkansen, het formuleren van de marketingstrategie, het ontwerpen van de verwachtingen van de klant, het ontwikkelen van het marketingprogramma en het evalueren van de resultaten daarvan.

2. Onlinemarketing maakt gebruik van internet en aanverwante digitale technologieën. Deze technologieën bestaan ​​uit internetmedia en digitale media zoals draadloos, kabel, satelliet.

3. De wereldwijde online marketing is gericht op het onderhouden van een eeuwige relatie met klanten.

4. Uitwisselingsconcept is de kern van online marketing. De effectiviteit van een online marketingprogramma hangt af van de algehele impact van uitwisseling. Marketingbedrijven moeten gevoelig zijn voor de cross-channeleffecten van online en offline marketingprogramma’s.

5. Online marketing is gericht op het veiligstellen van de doelen van zowel de verkoper als de koper. Pas als de belangen van beide partijen goed gediend zijn, komt de uitwisseling tot stand.

nextchapter.agency

https://www.nextchapter.agency/

About the author